Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

επανέρχομΑΙ

Ευχαριστώ που με προτείνετε και με βάζετε στο παιχνίδι .
Ανταποκρίνομαι λοιπόν.

Όσον αφορά τις λέξεις που μου δίνει ο Τάκης, έχω να πω:




♥Τα χείλια μου την άσβεστη χαρά παραμέλησαν. Το πόδι μου, το χέρι και τα μάτια μου ακολούθησαν μοιραία τη φαύλα διαδρομή♥


Τις λέξεις που μου δίνει η Αθηνά, που είναι ένα ποίημα από μόνες τους:


♥ Το βαθύ ποτάμι παρασύρει τα μέλη μου. Δεν ξέρω αν θέλω να κρατηθώ από τα ποταμίσια βρύα. Δεν ξέρω αν θέλω να αφεθώ στο ταξιδιάρικο σύννεφο που υπάρχει μεν, αλλά δεν με καλεί επίμονα. Είναι υποθέτω άπιστο, όπως και άπιαστο. Ναι, το έχω δει πολλές φορές να καβαλάει σε βίαιους και αγενείς κομήτες. ♥

Οι δικές μου (προσεχτικά διαλεγμένες) λέξεις, είναι οι ακόλουθες:
Ρήγμα, ζωντανός (ή), ακολουθώ, ζήλια, έλεος.
(οι πτώσεις μπορούν να αλλάξουν κατά το δοκούν)

Δεν παρακολουθώ πολύ τα μπλογκς τον τελευταίο καιρό, όπως έχετε εξάλλου καταλάβει, και έτσι δεν ξέρω τι έχω χάσει, και δεν ξέρω ποιοι έχουν παίξει. Προτείνω τον asteroid, τον ναυαγό, την αίσθηση, την Αλκυόνη και την Αλκιμήδη.(ακόμη κι αν έχουν ξαναπαίξει)


30 σχόλια:

allmylife είπε...

βεβαίως και είναι άπιστο ένα σύννεφο...
αυτό δα, του έλειπε!




(πως τις βάζεις τις καρδούλες;;;)

Ναυαγός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναυαγός είπε...

Όσον αφορά το πρώτο κείμενο προς στιγμή νόμιζα πως κάτι έπεσε στον ασβέστη, όμως μετά συγκεντρώθηκα ο κρετίνος και το βρήκα πολύ όμορφο.

Το δεύτερο όμως.... είναι και το δεύτερο λογοτεχνικό κείμενο που διαβάζω σε όλο το παιχνίδι.

Το ξεχωρίζω από όλα τα λογοτεχνίζοντα.

Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

Αίσθησις είπε...

Τώρα σε λίγο θα σε πάρω τηλέφωνο και θα τσακωθούμε, που με βάζεις συνέχεια σε παιχνίδια! Εχω να σου πω ευθαρσώς ότι δε θέλω να παίξω!
Κι άμα δε σ'αρέσει, καλά σου.

aneksartitos είπε...

ωραια....

αλκιμήδη είπε...

τι μου κάνετε, τι μου κάνετε και οι δύο θεατρολόγοι!
Εγώ βέβαια πάντα παρασύρομαι από τα ποτάμια

takis είπε...

Ασε το Ναυαγό να λέει..που ξέρει αυτός από άσβεστη χαρά, παραμελημένη μάλιστα απο τα χείλη... (αυτός ασβέστη ονειρεύεται μήπως βάψει το λυόμενο στο ναυαγονήσι...)

Υ.Γ. Ασε, εχει ξεκινήσει άλλο παιχνίδι...έλεος !

bebelac είπε...

Αλλμάιλάιφε,
γιαυτό και γω δεν του αφήνομαι (για το σύννεφο μιλάμε πάντα, έτσι;;;)
Για τις καρδούλες πάω στα ινσερτ και τιςεπιλέγω ανάμεσα σε εκατοντάδες γράμματα και χαρακτήρες...

Ναυαγέ,
και γω ευχαριστώ για τα καλά λόγιο!
(άκου ασβέστη!!!)

Αίσθησις,
γιατί δεν με πήρες;;; όλο λόγια και απειλές είσαι! Μην παίξεις, καλά σου!

ανεξάρτητος,
και ωραία, και μοιραία...

Αλκυόνη,
επειδή σε ξέρουμε ότι είσαι επιρρεπής, προστρέχουμε σε σένα...

Τακη,
καλά λες, τι να βάψει όμως;;; για καλύβα αχυρένια σαν του μπαρμπα-Θωμά πρόκειται...
Τι παιχνίδι;;;;πείτε μου και μένα...ζηλεύω...

Ανώνυμος είπε...

όμορφα έγραψες ειδικά το τελευταίο...

Alkyoni είπε...

:)) Mα Κυρία μου πρέπει εγώ να μπαίνω στο μπλογκ Σας και είτε να Σας ξυπνάω είτε να εντοπίζω τα λάθη Σας;;;;;
Πού σχολίασα εγώ σ αυτό το ποστ και μου απαντάτε;;;;;!!!!
Η Αλκι-μήδη σχολίασε ουχί η Αλκυ-όνη
:)
(Μεταξύ μας τώρα ... να σου στείλω τις λέξεις να κόψεις και να ράψεις;;; Βλέπω έχεις τάλαντο! Ε φανταστική κρεμούλα;;;)
Άλλωστε Κυρία μου, μου το χρωστάτε!!!!!
:)

bebelac είπε...

αλεξάνδρα,
ευχαριστώ -χαίρομαι που σου άρεσε!

Alkyoni,
πάντα σας μπερδεύω....
ετσι μπράβο, να με προσέχεις...
(τι θες να μου στείλεις λέει;;;;)

tyharpastos είπε...

Αυτή η κρέμα είναι για Νόμπελ. Θα την έτρωγα με τα χέρια όπως ο μικρός της διαφήμησης.
Εύγε

Σταυρούλα είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο, Εύα! Έχεις πρόσκληση για το κινηματογραφικό παιχνίδι! ;)

bebelac είπε...

Τυχάρπαστε,
Για Νόμπελ άλλοι είναι... αυτοί που τους δίνεις 5 λέξεις, και γράφουν σενάριο για ταινίες...

Ρενάτα,
ευχαριστώ, και θα το προχωρήσω....χχχ

Ντεφι είπε...

τον τελευταίο καιρό ούτε κι εγώ ακολουθώ τα μπλογκ και μάλιστα για κάποιους που τα λέμε και λίγο παραπάνω νίωθω άσχημα, αλλά μεταξύ πολλών και διαφόρων αφήνω τα φιλιά μου ειδικά όταν με καλωσορίζει ένα κείμενο σαν αυτό.

ταξίδι μας έστειλες.

φιλί

Ανώνυμος είπε...

Ποπο,
πολυ ωραία τα έγραψες

Alkyoni είπε...

Τις λέξεις θα σας στείλω Κυρία μου
να γράψετε υμείς αντ εμού
(ε φανταστική κρεμούλα;;;;)

aneksartitos2 είπε...

καλο... ετσι λακωνικα... αυτο μου αρεσει... πρωην ανεκσαρτητος και αλλαξε το link

bebelac είπε...

Zoi20,
να 'σαι καλά!

alkyoni
χα-χα!

Ανεξάρτητε,
grazie tanto

insomnia#3 είπε...

Ξανά λοιπόν από την αρχή ... Το εσβυσα και το ξανάφτιαξα ... αν θέλεις πέρασε να με δείς.

Alkyoni είπε...

δεν παίζω δεν παίζω δεν παίζω!
χα
καλή εβδομάδα :)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τι θα γίνει; Τόση δουλειά πια κι ούτε ένα καινούριο κειμενάκι;

Ανώνυμος είπε...

Η ζωη ειναι ενα αεναο παιχνιδι,αγρια ζωα που κυνηγιουνται στον στιβο της αυτοεπιβεβαιωσης.Αν εισαι ακομα ανθρωπος και οχι "ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ" τρεξε μακρια τους.Αν καταφερεις να ξεφυγεις τοτε περηφανεψου οτι εζησες.

Ανώνυμος είπε...

Καλα!!!Φοβερό!! Πολύ καλό το κείμενό σου.Εχεις ταλέντο κρεμούλα! Αν και εχω καιρο να γράψω, σκέφτηκα να πω μια καλησπέρα!

bebelac είπε...

Nadar,
αν και δεν καταλαβαίνω πού κολλάει, μου άρεσε η αναφορά στον Ιονέσκο!

Vanilia,
καλώς την, και ευχαριστώ!

fish eye είπε...

ομορφο και περιεκτικο..καλησπερα..:)

Alkyoni είπε...

έχω βαρεθεί να μπαίνω να σε ξυπνάω!!!!!!!!

takis είπε...

Ζεις ακόμα ?
Γράψε εστω μια "μπούρδα" να δούμε ότι αναπνέεις...

bebelac είπε...

Φεγγαρολουσμένη,
σ' ευχαριστώ καλό κορίτσι...

Αλκυόνη,
ξυπνάω- ξυπνάω.

Τάκη,
μπούρδα εγώ;;; χμ...

ATHENA είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ΠΕΤΑΞΑ ΤΑ ΜΠΑΛΛΑΚΙα ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΟ (ΜΕΡΣΙ ΚΟΚΚΙΝΟ) ΟΥΤΕ ΤΟ ΜΙΝΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ Μ ΑΥΤΑ...
(ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΩΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΡΓΗΣΕΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ)

ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ