Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

Για μένα

Ευχαριστώ πολύ τον Χαρτοπόντικα, την Αλκιμήδη και τον Τυχάρπαστο για την τιμή και την ευκαιρία ...

Λοιπόν, λοιπόν.... τί να πρωτοπώ για τη Bebelac που λέγεται Εύα (πρώτο στοιχείο)!!!!

Μου αρέσει να μαγεύω και να μαγεύομαι. Αυτοί που συνήθως με μαγεύουν είναι άνθρωποι που δεν κάνουν τους έξυπνους (αλλά είναι). Που είναι αυθεντικοί αλλά ταυτόχρονα γοητευτικοί, και δεν πιστεύουν ότι τα ξέρουν όλα. Σιχαίνομαι με δυο λόγια τις «φούσκες» σε ‘αξιοπρεπές’ περιτύλιγμα.
Δεν μου αρέσουν οι «αποστάσεις» με τους ανθρώπους, νομίζω ότι επιζητώ την ουσιαστική επικοινωνία (με όσους με ενδιαφέρουν) αλλά με ενοχλεί όταν γίνονται αδιάκριτοι και εισβάλουν άκομψα στην υποκειμενικότητά μου.
Δεν θέλω να ακολουθώ παγιωμένες απόψεις, τύπους και συμπεριφορές, και προσπαθώ να συνδυάζω πράγματα που δύσκολα συνδυάζονται. Για παράδειγμα, μου αρέσει η καλοπέραση και οι ακριβές απολαύσεις, ταυτόχρονα όμως απεχθάνομαι τον αστικό και συμβατικό τρόπο ζωής.
Θυμώνω πολύ όταν πρέπει να αποδείξω το κατά τη γνώμη μου αυτονόητο όπως το ότι η κοινωνία ευνοεί τους άνδρες, τους δικαιολογεί και τους συγχωρεί, τη στιγμή που οι γυναίκες έχουν να αντιμετωπίσουν τις άπειρες κοινωνικές προκαταλήψεις όσον αφορά τον τρόπο ζωής τους, την εμφάνιση τους, τις επιλογές τους, την ηλικία τους, κ.λ.π. (παράδειγμα: η γυναικεία απιστία ή ακόμη και το απλό φλερτ χρεώνεται αν όχι ως πουτανιά τουλάχιστον ως ανωριμότητα και έλλειψη εντιμότητας, ενώ για τους άντρες, αντιμετωπίζεται αν όχι ως μαγκιά, τότε ως ξέσπασμα και επαναστατική διέξοδο του καταπιεσμένου, αδικημένου, και ευνουχισμένου αρσενικού).(!!!)
Μου αρέσει να με αγαπούν, να με θαυμάζουν και να είναι τρυφεροί μαζί μου όσοι (τουλάχιστον) αγαπώ, θαυμάζω και τρυφερεύω και γω.


Φοβάμαι πως αυτούς που προτείνω θα έχουν ήδη προταθεί, αλλά κάνω μια προσπάθεια:
Ναυαγό, Τάκη, Αίσθηση, Αλεξάνδρα, Tatine.

38 σχόλια:

Αλεπού είπε...

Καταρχήν, με γεια το νέο μπλογκάκι. Πολύ ωραία επιλογή χρώματος και θυμίζει και creme anglaise!
Ως προς τα του εαυτού αποκαλυπτήρια, τι να πω; Έχουσι γνώσιν αυτοί που σε αγαπάνε (εγώ είμαι μια απ' αυτούς, δεν χρειάζεται ιδιαίτερη δήλωση, απλώς υπενθύμιση προς τόνωση του ηθικού αλλήλων) ;)

αλκιμήδη είπε...

Μου αρέσει πολύ πολύ αυτή η λέξη που χρησιμοποίησες, τρυφερεύω.
Πανέμορφη είναι

Καλημέρα

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Όσο βρίσκουμε χώρο, χρόνο, διάθεση να τρυφερευόμαστε, είμαστε σε καλό δρόμο!
Έξω και μακριά τα κακιώματα κι οι ανούσιες πικρίες...

Ανώνυμος είπε...

Πες τα βρε bebelac μπας και αλλάξουν τα μυαλά μερικών!! Είμαστε σκλάβες άχρηστων προκαταλήψεων που οδήγησαν γενιές γυναικών σε δυστυχία! Βρυκόλακες που στοιχειώνουν τις ζωές μας και μας ρουφάν το αίμα!!

bebelac είπε...

Αλεπού μου,
ευχαριστώ καλή μου, φιλιά!

Αλκιμήδη,
καλημέρα τρυφερή.

Αστερόιντ,
έξω και μακριά, πολύ μακριά αστεροειδά μας...

desperado,
τα λέω-τα λέω...λέγε τα και συ!

allmylife είπε...

με μια διαφορά:
το όνομα.

Καλησπέρα Εύα.

Ναυαγός είπε...

Καταρχήν να σ' ευχαριστήσω για την τιμή. Χωρίς να ξέρω ότι μου την έκανες στην έκανα και εγώ και είμαστε πάτσι. (1-1).

Έπειτα να δώσω συγχαρητήρια στον ύψιστο για το δημιούργημά του.

Παρακαλώ τον Μπαμπινιώτη να προσθέσει στο λεξικό του τον υπέροχο νεολογισμό τρυφερεύω.

Τέλος, να κάνω μια ένσταση, γνωρίζω πολλές γυναίκες που με τους συγκεκριμένους απαξιωτικούς της κοινωνίας χαρακτηρισμούς εναντίον τους, ερεθίζονται σε δεδομένες στιγμές.

(Κάτι έχει η εποχή, δεν εξηγείται αλλιώς η συμπεριφορά μου)

Leon / σουταχαπει είπε...

Μάλιστα!
Τρομάζω!


(ευχάριστα :) )

bebelac είπε...

Allmylife,
Καλημέρα Ελένη, τα σέβη και φιλιά μου!

Ναυαγέ, ευχαριστώ για όλα...
αλλά "να δώσω συγχαρητήρια στον ύψιστο για το δημιούργημά του'" ...γιατί με δουλεύεις παιδάκι μου;;;;ε;;; (συνέχισε έτσι, μου αρέσει τρελά!)

leon,
τρόμαξα που τρόμαξες. Αλλά μετά είδα το "ευχάριστα' και ευχαριστήθηκα! ουφ! Καλώς ήρθες!

takis είπε...

Επιτρέπονται σχόλια φαντάζομαι...

Δεν θέλεις και λίγα..να μαγεύεις να μαγεύεσαι..έξυπνους, αυθεντικούς, γοητευτικούς ανθρώπους γύρω σου, "ουσιαστικές" επικοινωνίες (με κομψή εισβολή, στην υποκειμενικότητα όμως..)καλοπέραση, ακριβές απολαύσεις...
Καλά, μη θυμώνεις πολύ όταν ειναι να αποδείξεις αυτονόητα (γιατί πρέπει να τα αποδείξεις?..ούτως η άλλως οι γυναίκες δεν εχουν το πάνω χέρι γενικώς?!!!!)

Παρόλα αυτά είμαι μαζί σου ζητώντας και εγώ λίγη "τρυφέρευση"...

Υ.Γ. καλά τι σου έκανα και προτείνεις και εμένα στη πυραμίδα?!
ειμαι νέος σε αυτά και εχω τρακ...

Klearchos είπε...

Χαίρω πολύ, Εύα!

bebelac είπε...

Tάκη,
ναι σε προτείνω και δεν το μετανοιώνω, και μην καθυστερείς.

klearchos
Και γω, και γω.

outopia είπε...

όμορφο παιχνιδάκι ξεκινήσατε εδώ ...
ας δω άλλα blogs να σας "γνωρίσω" καλύτερα

tyharpastos είπε...

Τρυφερεύοντας λοιπόν χτυπιέται καλύτερα η μαρέγκα. Κι αναρωτιέμαι τώρα με τούτα τα "αντιφατικά" υλικά πώς θα είναι η κρέμα; Οχι πάντως σαν αυτή που έφτιαχνε η μάνα μου σαν ήμουνα μικρός (Κύριος οίδε πότε συνεβη αυτό). Ε τώρα βάζεις καικάποια θεματάκια για τα παραδείγματα των αυτονόητων, όχι ότι διαφωνώ ντε και καλά, αλλά δεν έμαθα να συμφωνώ και εύκολα, ωστόσο σ' ένα, σαν δελτίο ταυτότητας, ποστ δεν μου κάνει και καρδιά ν' αρχίσω τις ενστάσεις. Αντ' αυτών, παίρνω το κουταλάκι μου και βουτάω στην κρέμα, ελπίζοντας να τρυφερεύσω τόσο ώστε να κόβομαι με την καρδιά ενός μαρουλιού:-)
Καλησπέρα

Alkyoni είπε...

Γιατί;;;;;
:(((

bebelac είπε...

outopia,
όμορφο είναι, πράγματι. Κσλως ήρθες!


Tyharpastos,
¨αν κάτι έχει κάποιο ενδιαφέρον, είναι νομίζω εξ' αιτίας των 'αντιφατικών υλικών' του.

Αλκυόνη,
what do you mean? help me!

aneksartitos είπε...

συμφωνω με την τρυφερερευση... τωρα τπτ αλλο και αυτο που πες για τους αντρες οντως υπαρχει αλλα προσωπικα δε με χαλαει... το ξερω ειμαι γουρουνι...

ATHENA είπε...

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΠΟΣΟ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗΣ,ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΙΟΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΛΕΜΕ ;-)
ΦΙΛΙΑ:-)))

Φοινιξ είπε...

Στο κομάτι περι ανδρών και γυναικών πάντως θα με βρείς απόλυτα σύμφωνω Εύα.

Καλό σου βράδυ

fish eye είπε...

μια χαρα σε βρισκω..με αποψη..!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό μου!
σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!

ναι, μποεμ και ιδιαίτερα εκλεκτική με ενδιαφέρον στην ουσία όσο και αν πονάει. αυτά βγαίνουν από τη γραφή σου.

εύα χαίρομαι που σε γνωρίζω.

bebelac είπε...

aneksartite,
σημασία έχει ότι αναγνωρίζεις πως έτσι είναι! Το ότι δεν σε χαλάει, το καταλαβαίνω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι να μην χαλάει αυτές που πλήττονται....

Athena,
αχ χαίρομαι που το ακούω... Μπορείτε να οργανώσετε κάτι σαν τελετή να μας τα δώσετε;;; (ευκαιρία να γνωριστούμε κιόλας)

Φοίνιξ,
Χαίρομαι, χαίρομαι !!!

Με το φεγγάρι αγκαλιά,
από απόψεις καλά πάω, αλλού στραβώνω!!!

Αλεξάνδρα,
και εγώ έχω χαρεί που σε γνώρισα. Η παρουσία σου είναι γλυκειά και σοβαρή.

Λούκι είπε...

Σου αρέσει λοιπόν οτιδήποτε γνήσιο!
Καλημέρα

bebelac είπε...

Όχι-όχι οτιδήποτε... εξαρτάται

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Κρεμούλα, εκτός από το αριστείο που πρέπει να μας μοιράσεις, στους δυό μας, ακριβοδίκαια και στην μέση (!) μοίρασέ μας, σε όλους, και κανένα καινούριο κείμενο!..

Είσαι καλά;

bebelac είπε...

Asteroid μου,

ευχαριστώ για το ενδιαφέρον,αλλά
θα αργήσω λίγο, γιατί είμαι αρκετά απασχολημένη με τη δουλειά... σε φιλώ.

Alkyoni είπε...

τί να εννοώ βρε ΤΕΡΑΣ που ΔΕΝ ήρθες;;;;
κι οκ σε "μάθαμε" ,τα μάθαμε απ έξω τα 5 :)
πάμε γι άλλο ποστ
:))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Αλκυόνη, ούτε για τους "κοντινούς" της δεν μεριμνά, με τους οποίους έχει ΠΟΛΛΕΣ εκκρεμότητες...
Τι να πω; Ασυγχώρητη, ασυγχώρητη!!!
;-))

Alkyoni είπε...

αστεροϊδή μ πάω να ξαναδιαβάσω τα 5 που έγραψε να δω κατά πόσο είναι ειλικρινής...

bebelac είπε...

Αλκυόνη και αστερόιντ,
μη σταματήσετε να με αγαπάτε, και μην με ξεγράψετε από τη λίστα των αγαπημένων σας... θα έρθουν και καλύτερες μέρες, και θα επιστρέψω δριμύτερη...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Είπαμε να επιστρέψεις - αλλά τρυφερή,όπως πριν, όχι δριμύτερη!!!
Και δεν θα σταματήσουμε να σε αγαπάμε, βρε... τι νόμιζες;

insomnia#3 είπε...

...Καλημέρα...
Δεν ξέρω πως να φτιάχνω blogs, δεν ξέρω κι όλας αν είναι αυτό που στ΄αλήθεια θέλω ... Ομως οι ώρες οι κένες ... αυτές ναι, ξέρω ότι υπάρχουν ... και τώρα τελευταία σαν κατι υπόκωφο και μακρινό , σαν κάτι που έρχεται ... ναι το υποψιάζομαι ... κάπου σαν να έχω κάνει λάθος...

Και πάλι καλημέρα ... τι κρίμα τίποτα το ουσιαστικό δεν έχω να σου πω ...

απλά μιά καλημέρα κι ισως το μόνο σημαντικό να'ναι αυτό : ότι το εννοώ .Να'χεις μια μέρα καλή ...

Ντεφι είπε...

αχ κρεμούλα γλυκειά...

bebelac είπε...

Αχ αγαπημένοι, αγαπημένοι, αγαπημένοι... δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, δεν μπορώ να σκεφτώ, δεν μπορώ να γράψω, ευχαριστώ που με νιάζεστε...

ATHENA είπε...

5 ΝΕΑ ΜΠΑΛΛΑΚΙΑ

ΕΛΑ ΚΡΕΜΟΥΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΜΠΛΟΓΚΟΜΝΥΣΤΗΡΙΟΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ

ΜΜΜΜΟΟΟΥΥΥΥΤΣ!

Alkyoni είπε...

ψιτ BeBe να μην ξεχάσω να σου θυμίσω,πως περάσαμε σ άλλο παιχνίδι..σ άλλο 5
Και ναι θα μαι εδώ να σου γκρινιάζω :P
φιλιά :)

takis είπε...

Τελικά πόσο δημοφιλής είσαι (τι μυστικό κρύβεις...)όλοι εσένα βάλαμε για τις 5 λέξεις?...

Νάσαι καλά.

insomnia#3 είπε...

Καλημέρα,

Απ'όλα απομονώνο ετούτο
"Για παράδειγμα, μου αρέσει η καλοπέραση και οι ακριβές απολαύσεις, ταυτόχρονα όμως απεχθάνομαι τον αστικό και συμβατικό τρόπο ζωής."

ΣΥΜΦΩΝΩ !!!

Και κάτι άσχετο ... Μιά και δεν είμαι πολύ καιρό εδώ μέσα ειλικρινά μου κάνει μεγάλη εντύπωση το τί μπορεί να τραβήξει την προσοχή . Κι εξηγούμαι υπάρχουν δημοσιευμένα posts που πραγματικά έχω την αίσθηση ότι θα άξιζαν τις προσοχής μας κι αντίθετα βλέπω κάποια άλλα ... κι όμως πληθώρα τα comments κι η συμέτοχη . Και αυτό συμβαίνει σε όλα τα blogs . Θα μου πείτε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ... συμφωνώ κι ωστόσο εξανίσταμαι (sic!!!)
Όμως από την άλλη σκέπτομαι ίσως αυτή και να είναι η ομορφιά του όλου πράγματος . Ποτέ δεν ξέρεις !!! Κι είναι στ'αλήθεια διακεδαστικό (;) να διαπιστώνεις τις τεράστιες αποκλίσεις...

Anyway αρκετά με τους προβληματισμούς .

see you ...