Κυριακή, Φεβρουαρίου 11, 2007

Μπάνιο σε λίμνη με φράουλες

Ποιος είναι ο καλύτερος τόπος;;;
Αυτός ο οικείος, αυτός που είμαστε εμείς μαζί με όσους έχουμε επιλέξει, γιατί τους αγαπάμε ίσως-ίσως επειδή δεν μας πονάνε;
ή ο άλλος ο σκοτεινός,ο μυστηριώδης ο "γεμάτος κλαριά, πού έρχεται κοντά μας βουίζοντας και τραγουδώντας μουρμουριστά ανάμεσα στα καλάμια" για να δανειστώ τη ρήση του Λόρκα;;; αυτός που υπόσχεται άρρητες συγκινήσεις, πρωτόγνωρες γεύσεις, και μυρωδιά από Ντουέντε;;
Αποφασίζω και επιλέγω τον πρώτο..ναι τον πρώτο και με διαφορά.
Και τότε, "ο άλλος" έρχεται πότε στα όνειρα μου, πότε σε ένα τραγούδι φλαμέγκο, πότε σε ένα τρελό, ερωτικά δακρισμένο χορό, πότε σε κάποια μάτια (σκούρα συνήθως), σε πρόσωπα και σε χείλη, και πιο συχνα την Άνοιξη, σαν υπόσχεση, σαν τρελή ζωή, σαν πυρετός, σαν ακραίος ηδονικός σπασμός, και τότε ο πρώτος τόπος που έλεγα πριν, μου φαίνεται μια ανοησία, μια βαρετή και ανάξια αηδία , ένας θάνατος διαρκείας....
Χτες ονειρεύτηκα μια μικρή λίμνη που αντί νερό είχε κόκκινες και γλυκές φράουλες. έπεφτα μέσα της και κολυμπούσα αργά... μόνη μου και μου άρεσε... ίσως γιατί μόνος σου γλύφεις τις πληγές σου με την ησυχία σου, και αν τρέξει αίμα δεν το βλέπει κανείς, ούτε καν εσύ -γιατί δεν ξεχωρίζει από το γλυκό και μυρωδάτο χυμό της φράουλας.

31 σχόλια:

takis είπε...

Μάλλον έχεις επιλέξει με "διαφορά" τον δεύτερο τόπο!(ακόμα και φροϋδικά αποδεικνύεται)...καλώς ήρθες λοιπόν στη "κόλαση"...Φαντάζομαι τι ωραία θα είναι να κολυμπάς στις κόκκινες γλυκές φράουλες...(χωρίς σαντιγί?)...όσο για τις πληγές φαίνεται να ξέρεις ότι ο καλύτερος τρόπος επούλωσης είναι το ίδιον γλείψιμο...
Υ.Γ. Ακου, "Σύγχρονη μετά-επικούρεια διανόηση"....αυτό ούτε εγώ το περίμενα...δεν ακούγεται άσχημα όμως!

αλκιμήδη είπε...

Τι πονάει περισσότερο;
το να αδιαφορείς για τα πάντα
ή το να σε νοιάζει;
Και τα δύο πολύ. Και πιάνω τον εαυτό μου, όταν δεν αντέχει πια το πόνο από το ένα, να το γυρίζει στο άλλο, και τούμπαλιν, και ξανά, και ξανά.
Εναλλαγή πόνων, καμία επιλογή.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

O δεύτερος τρόπος - τόπος είναι πολύχρωμος, ηδύς, αν όχι και πολυγευστικός, ασκεί γοητεία, έλξη... όμως δεν μπορεί να έχει διάρκεια... εξ ορισμού αυτό!
Μπορεί να σου τύχει στην ζωή, μπορεί να τον διαλέξεις και μια και δυο φορές... πάντα, όμως, για να επιστρέφεις, ύστερα, στον πρώτο, σαν σε κουκούλι, με περισσότερη επίγνωση κι εκτίμηση!

Alkyoni είπε...

στα σοβαρά πιστεύεις πως υπάρχει τόπος ιδανικός έστω κι αν τον έχεις επιλέξει εσύ και όπου οι άνθρωποι που τώρα δεν σε πονάνε κάποια στιγμή δεν θα σε πονέσουν;;
Ουτοπία = ου τόπος
Καλή σου βδομάδα ΜπΕμΠέ μας
φιλιά

tatine είπε...

σερβίρω σαμπάνια, δεσποσύνη, να έρθει η αρμονία στις φράουλες...

να μεθύσει αυτός ο άλλος, ο 2ος τρόπος, να τον εκμεταλλεύεστε εσείς και μόνο, κυριάρχη στα δικά του όνειρα.

bebelac είπε...

Τακις,
Eίναι πραγματικά όμορφο το κολύμπι μέσα στις φράουλες (ξέρεις εσύ ως μετά-επικούρειος)

Αλκιμήδη,
μπρος γκρεμός και πίσω γκρεμός ξανά...

αστερόιντ,
η επίγνωση που αποκτάται, φοβάμαι ότι χάνεται, ξανακερδίζεται και ξαναχάνεται...παροδική κατάσταση είναι...

Alkyoni,
όχι, δεν πιστεύω κάτι τέτοιο...

tatine,
δεκτό-αρκεί η σαμπάνια να είναι ακριβή σαν αυτό που θέλουμε να μεθύσουμε...

Ναυαγός είπε...

Από χτες το βράδυ διαβάζω το κείμενο σου, αλλά μάλλον δε θέλω να σου κάνω σκουπιδάκια με δικές μου λεξούλες και δικά μου πιστεύω, γιατί μου άρεσε πολύ.

Και πιο πολύ από όλα μου άρεσε η ποιότητα που έχουν τα μάτια σου για να βλέπουν έτσι τους κόσμους.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ασφαλώς, έτσι είναι. Γιατί όλα έτσι είναι, παροδικά, προσωρινά, ισχύουν στην μία στιγμή, στην μία φάση, όχι σ' όλες... γιατί στο μεταξύ αλλάζουν πολλά, αλλάζουν οι άλλοι, τα πράγματα, εμείς οι ίδιοι...
Γι' αυτό και λέω πως μπορεί να σου τύχει πάνω από μία φορά... Και, συνήθως, σου τυχαίνει...

tyharpastos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tyharpastos είπε...

Της παίδευσης και της βασάνου, του πόνου και της διαχείρισής του, της ελευθερίας και της αναίρεσής της, της ουτoπίας και του ονείρου, της βαρβaρότητας και της κατανόησης, του εγωϊσμού και της θυσειας, ο τόπος του Έρωτα

aneksartitos είπε...

αδικια εγω μισω τις φραουλες...:))

bebelac είπε...

Ναυαγέ,
η ποιότητα που αναφέρεις, είναι δηλωτική και της δικής σου παρουσίας.

αστερόιντ,
αρκεί να είμαστε ψυχικά διαθέσιμοι...


Tyharpastos,
δηλαδή ο τόπος του Δαίμονα!

ανεξάρτητος,
μπορεί να γίνεται και με βατόμουρα...

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Η αμφιθυμία είναι κάτι σαν αυτοάνοσο νόσημα. Το μυαλό επιτίθεται στον εαυτό του.

allmylife είπε...

θέλει δύναμη να σε παρατηρείς.
και ταλέντο να το παρουσιάζεις - έτσι.
Τα σέβη μου και για τα δύο.

bebelac είπε...

Παντράζο!
Δεν πρόκειται για αμφιθυμία, αλλά για δύο ανάγκες, ίσως αντιφατικές αλλά εξίσου υπαρκτές

Allmylife,
εσένα έχω λόγους να σε ακούω και να σε πιστεύω, γιατί ξέρω ότι ξέρεις.............

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Γι' αυτό βουτάμε στις φράουλες, Κρεμούλα... για να γίνουμε διαθέσιμοι!

Λούκι είπε...

Νομίζω ότι ο ένας τόπος αλληλοσυμπληρώνει τον άλλο. Έτσι, τη μία βρισκόμαστε στον ένα και την άλλη στον άλλο!

Καλό απόγευμα

bebelac είπε...

Asteroid,
...σε λίγο έρχεται και η εποχή τους.

Λούκι,
ναι, ο δεύτερος δεν αντέχεται για πολύ...

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι όλοι προτιμάμε το δεύτερο επειδή ξέρουμε πως υπάρχει ο πρώτος για να μας δεχθεί όταν...τελειώσουν οι φράουλες!
Υ.Γ. Εγώ πάντως θέλω και κυματάκια από σαντιγύ στη λίμνη!

Ανώνυμος είπε...

Οφείλω να υπογράψω το παραπάνω σχόλιο (ο δαίμων του web μάλλον δεν θέλει σαντιγύ..)

fish eye είπε...

..ολα ειναι επιλογες..το αν θα εισαι στον πρωτο τοπο η στον δευτερο..η και στους δυο μαζι..

Αίσθησις είπε...

Αυτό που ονειρεύτηκες, αφήνει πόνο και θλίψη. Σε ποια θάλασσα κολυμπάς και πού θα σε βγάλει, θα μας πεις στο τέλος. Ως τότε, εύχομαι οι φράουλες να είναι θεραπευτικές και το κόκκινο που σε χαρακτηρίζει να σε ζεσταίνει στην αναπόφευκτα μοναχική πορεία αυτής της στιγμής σου.

ATHENA είπε...

TA EIPES TOSO KALA POY OTI KAI NA PW PLEONASMOS 8A EINAI, AS EPANALAVW KI EGW PWS OI DYO OUTOPIES (TO KSEROUME PWS OUTOPIES EINAI KAI OI DYO) EINAI SYMPLHRWMATIKES, H MIA DEN MPOREI NA YPARKSEI XWRIS THN ALLH

ALLA AYTH H FRAOULOLIMNH ME ESTEILE RE PAIDI MOY.

P.S. QUIZ: POSOI 8YMOYNTAI THN TAINIA "FRAOULES KAI AIMMA" ?
ALLHS 8EMATOLOGIAS VEVAIA, H TAYTISH AIMMATOS FRAOULAS POY KANEI H KREMOULA MAS EINAI POLY PIO VA8IA

TA SEVH MOY

bebelac είπε...

Ανώνυμε και d-esperado,
φοβάμαι ότι η σαντιγύ δεν εξυπηρετεί γιατί αφήνει γλίτσα..

με το φεγγάρι αγκαλιά,
ναι, θέλω να είμαι πανταχού παρούσα

αίσθησις,
όλως περιέργως, το όνειρο εμένα μου άφησε χαρά και ηδονή... όσο για το πού θα με βγάλει, θα δούμε...

Athena,
χαίρομαι που σου άρεσε. Φράουλες και αίμα στην κυριολεξία, αν και εμένα μου θύμισε Sweet movie...xxx

Ανώνυμος είπε...

συγκλονιστικά όμορφο μέσα στον απύθμενο πόνο μιας λίμνης...

αίμα, φράουλες, γλυκό, πληγές, απελπισία, πόνος...

έτσι είναι ο έρωτας...

Χαρτοπόντικας είπε...

Σου έχω κάνει πάσα να γράψεις πέντε πράγματα για σένα

tyharpastos είπε...

Ποιο σοβαρό, αλλά μ' αρεσει περισσότερο έτσι. Κι εγώ σου εκανα πάσα. Περιμένουμε να δούμε τα υλικά της κρέμας

insomnia#3 είπε...

..."Νέος" εδώ ,νέος όμως μαγεμένος.Ευχαριστώ...

Γιάννης

bebelac είπε...

Αλεξάνδρα,
είμαι σίγουρη ότι εσύ ξέρεις...

Χαρτοπόντικα, και Τυχάρπαστε,
γιατί μου το κάνετε αυτό;;;;

Insomnia,
πέτυχες το ευαίσθητο σημείο μου και με έκανες να σε συμπαθήσω...
(μου αρέσει να μαγεύω).Ευχαριστώ και καλώς ήρθες

Ναυαγός είπε...

τι όμορφη αλλαγή περιβάλλοντος;

Ναυαγός είπε...

πιο κρεμώδες!