Πέμπτη, Απριλίου 12, 2007

Αφιερωμένο στον ιδανικό εραστή

Έπος καρδίας

Μετά σου το παν, νομίζω, προσηνές με μειδιά,
στον καθρέπτη των ματιών σου την χαράν αντανακλά.
Στάσου, φως μου, και ακόμη δεν σε είπα τα μισά
απ’ εκείνα που πιέζουν την ερώσαν μου καρδιά και στα χείλη μου ορμούνε με μια μόνη σου ματιά.
Μη με ομιλής αν θέλης, μη με πης γοητευτικά λόγια αγάπης και λατρείας.
Φθάνει να ’σαι εδώ κοντά,
να σε λέγω πως σε θέλω, να σ’ εγγίζω, την δροσιά του πρωιού που αναπνέεις ν’ αναπνέω· κι αν και αυτά υπερβολικά τα βρίσκης, να σε βλέπω μοναχά!

Κ. Καβάφης

18 σχόλια:

Ναυαγός είπε...

Παρότι δεν έπρεπε, θα δεχτώ την αφιέρωση. :)))))

(Τι ποίημα Θε μου)

Κάποιος πέρασε πολύ καλά;

bebelac είπε...

΄Οχι, δεν πέρασε κάποιος πολύ καλά! (κακό δικό του και δικό μου)αλλά, άνοιξη έρχεται, με όλα τα συνεπακόλουθα...
Χαίρομαι που σου άρεσε!

Alexandra είπε...

ανοιξιάτικη διάθεση μύρισε!

φιλιά και φως!

fish eye είπε...

υπεροχο..ερωτικο..ανοιξιατικο..

allmylife είπε...

μάλιστα bebelac!!!

tyharpastos είπε...

ποιός είναι αυτός που αφήνει την κρέμα αφάγωτη και την ευκαιρία να περνάνε κι αυτός κι η κρέμα καλά; Αλλά η Άνοιξη ήρθε, τα κουτάλια ανα χείρας.
Καλή Άνοιξη λοιπόν (αν και βλέπω να περνάμε κατευθειαν στη κάψα)
:-)

lemon είπε...

Α, ο Καβάφης... Υπέροχο ποίημα, δεν το ήξερα, ευχαριστώ!

Και το προηγούμενο, για τον Καλιγούλα του Καμύ δεν το ήξερα, κι αυτό υπέροχο, θα ψάξω να το διαβάσω, και πάλι σ ευχαριστώ!

takis είπε...

"Να σε βλέπω μονάχα"...
εμεις λέμε "να σε διαβάζω μονάχα"...

αν και δεν υπάρχει ιδανικός εραστής...

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι αγάπη!!Έρωτας! Τρυφερότητα! Αχ! Τι μας κάνεις! Μα που τα βρίσκεις αυτά τα εξαιρετικά ποιήματα?

bebelac είπε...

alexandra,
φιλιά και φως και σε σένα, ναι...μυρωδιές ανοιξιάτικες!

φεγγαροαγγαλιασμένη,
αναρωτιέμαι, αν δεν άρεσε σε σένα, την προσωποποίηση του ρομαντισμού, τότε σε ποιον θα άρεσε;;;

allmylife,
Κυρίως μάλιστα κύριε Καβάφη!

bebelac είπε...

Tyharpaste,
μεγάλη κουβέντα (και πολύ σωστή) είπες!!!
Αχ....\

lemon,
ευχαριστώ που σου άρεσαν (χαίρομαι να λειτουργώ ως μορφωτικός σύνδεσμος- χα-χα)

Τακη,
αχ γιατί βαριέμαι τόσο να μπαίνω στα blogs? (και να γράφω και να σχολιάζω)
Γιατί δεν κανονίζουμε ένα μαζικό πάρτυ να τα πούμε από κοντά;;;

Vanilia,

Πού τα βρίσκω;; έχω τις πηγές μου!!! Ευχαριστώ και φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Kι εγω σ'ευχαριστώ κρεμούλα,για τα τόσο ωραία ποιήματα που μας γράφεις,κι ας μη μας λες τις πηγές σου! (βρες κι άλλα!)

Αλεπού είπε...

Αχ, αυτός ο Καβάφης με τις ευαισθησίες του!
Θυμήθηκα τώρα και το "Επέστρεφε".

aneksartitos2 είπε...

κλασικη γυναικα...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Φτάνει, λοιπόν, απλώς να είναι εκεί ο άλλος;
Μερικές φορές, φαίνεται, ναι... Κυρίως, άμα δεν μπορείς να απαιτήσεις τίποτε περισσότερο!

ATHENA είπε...

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡ...

ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΩ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΑΝΙΚΑΝΗ (ΚΑΙ ΔΟΞΑΖΩ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ.)

Ανώνυμος είπε...

Εγω πάλι νιώθω ακριβώς ετσι! Και δεν θα έλεγα δυστυχώς, γιατί οσο κι αν πονάει, έχει μια μαγεία αυτός ο απόλυτος έρωτας που σε απογειώνει!

bebelac είπε...

Αλεπού
επέστρεφε και συ αγαπημένη σε ό,τι γλυκύτερο είχες και έχεις!

Ανεξάρτητε,
ποιον εννοείς "κλασική γυναίκα;" εμένα ή τον Καβάφη; Γιατί κανείς από τους δύο δεν είμαστε...

Αστερόιντ,
ναι να είναι εκεί. Εννοώ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ. (όχι μόνο ως φυσική παρουσία)

Αθηνά,
ΜΗ ΛΕΣ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!

Vanilia,
ξέρω, εσύ δεν βάζεις μυαλό με τίποτα!