Δευτέρα, Ιανουαρίου 15, 2007

Ονειρεύομαι ένα ταξίδι

Ονειρεύομαι ένα ταξίδι. Και το ονειρεύομαι κάπως έτσι: να είναι ζέστη. Όχι αφόρητη, αλλά ζέστη. Να είμαι μακριά. Εννοώ σε άλλη χώρα. Ίσως Σικελία, ίσως Τυνησία, ίσως Μάλτα.... να είμαι -λίγο- ιδρωμένη, αλλά να μη με πειράζει.
Να πίνω αχνιστό καφέ με αφράτα κρουασάν για πρωινό, -κατά προτίμηση στο κρεβάτι (εννοείται ο δίσκος να έχει τριαντάφυλλο). Και να χάνομαι στους άγνωστους δρόμους ... για ώρες...μόνη μου... Μετά να γυρνάω κουρασμένη, να κοιμάμαι, να μη με νοιάζει τι θα κάνω αργότερα γιατί θα είμαι σίγουρη πως ό,τι κι αν κάνω θα είναι όμορφο. Να χαίρομαι όταν θα είμαι με κόσμο, και να περνάω εξ ίσου καλά μόνη μου.
Και μια από τις πολύ ζεστές μέρες, καθώς θα περπατάω, να ξεσπάσει δυνατή και γλυκιά βροχή, τόσο δυνατή και τόσο γλυκιά σαν πυρετός και σαν πάθος, και να αρχίσω να χάνω το σχήμα μου, να γίνομαι ρευστή, να γίνομαι βροχή, και έτσι να μείνω εκεί για πάντα.

26 σχόλια:

fish eye είπε...

..πολυ ομορφο..να γινεις βροχη να μεινεις εκει για παντα..!!
ας ανοιξω την ομπρελλα μου..:)))))

Ανώνυμος είπε...

μου θύμισες καιρό Μάλτας μέσα στον Αύγουστο... και να χάνεσαι μέσα στα τείχη της πόλης που μοιάζουν ότι θα λειώσουν.

Ντεφι είπε...

...κι ως βρόχινη σταγόνα να δραπετεύσεις από ένα τριαντάφυλλο. αναριχώμενου κλαδιού, ίδιο μ' αυτό του δίσκου στο πρωινό

και να στάξεις στα χείλη ενός υπέροχου Σικελού

να σε πιει σε φιλί

να ζωντανέψεις και πάλι...

(και να πάτε για ψώνια, συγγνώμη κρεμούλα για τη γείωση στο φινάλε αλλά ήθελα να το πω κι αυτό)

:)

Φοινιξ είπε...

bebelac διαβάζοντας το όμορφο κείμενο σου έγινα ένα μαζί του με μια και μόνο διαφορά...
Εγώ έκανα βόλτες όχι σε δρόμους αλλά σε παρθένο δάσος κάπου στο Περού, βραζιλία ...
Και η βροχή με βρήκε εκεί ανάμεσα στα δέντρα καί η συνέχεια σου η ίδια...

allmylife είπε...

και το τριαντάφυλλο νάναι ivoire...

Αλεπού είπε...

Πολύ ωραίο φιλενάδα!
Μίλα μου σαν τη βροχή...

bebelac είπε...

Με το φεγγάρι αγκαλιά,
καλύτερα χωρίς ομπρέλλα να νιώσεις τις σταγόνες.

Αλεξάνδρα,
είσαι τυχερή που το έζησες!

Ντέφι,
εκτός από το ποιητικό του πράγματος, το οποίο έτσι όπως το θέτεις μου άρεσε πολύ, εμμένω στα χείλη του Σικελού, αλλά και στα ψώνια (επ' ευκαιρία τι μπορεί να ψωνίσει κανείς στη Σικελία;)

Φοίνιξ,
ζηλεύω-ζηλεύω-ζηλεύω

Αλεπού,
γκλίν,γκλιν, γκλιν-γκλιν!

Allmylife,
και βέβαια ivoire.Και γω έτσι το φαντάζομαι!

nag είπε...

Bebelac με ταξίδεψες...

Ανώνυμος είπε...

να πας...

όπου προστάζει η ψυχή σου

Ντεφι είπε...

καταρχήν Σικελούς

και μετά πολλά περί της γυναικείας φινέτσας... ζήτω το επώνυμο franchaising καλή μου...

και φυσικά κρασάρες του Ιταλικού Οινικού Νότου!

markos-the-gnostic είπε...

εγώ σε ένα τέτοιο μέρος θα χανόμουν μες στις αναμνήσεις που ενώ δε θα ταν δικές μου θα γίνονταν δικές μου...

bebelac είπε...

Αλεξάνδρα,
μια κουβέντα είναι...

Ντέφι,
αισθάνομαι πως επικοινωνούμε...

Μάρκ Γκνόστικ
το έχω νιώσει αυτό που λες. Να ζω τη συγκίνηση από αναμνήσεις πραγμάτων που δεν έχω ζήσει

Ντεφι είπε...

ορθώς αισθάνεσαι κρεμούλα μου!

Alkyoni είπε...

απ όλα "κράτησα" αυτό
"Να ζω τη συγκίνηση από αναμνήσεις πραγμάτων που δεν έχω ζήσει"
μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφο ποστ μπορί να γίνει;;;
Δεν συζητάω καν το ότι κάτι τέτοιο είναι πέρα για πέρα αληθινό
φιλιά ηλιόλουστα :)

bebelac είπε...

Αλκυόνη,

Βέβαια, πέρα για πέρα αληθινό. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που το πιστεύει.χχχχ

Ναυαγός είπε...

Τα πιο ωραία ταξίδια είναι αυτά που επιθυμήσαμε πολύ...

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Συμμαζευτήτε εδώ μέσα, που αμέσως κι έτοιμες είστε να δώσετε τα καλύτερα κορίτσια σε Σικελούς μαφιόζους!!!
Μόνο και μόνο επειδή έπιασε μια βροχή και συγκινηθήκατε, δηλαδή, και λιώσατε και γίνατε ένα με το οδόστρωμα...
Έχετε δει Σικελούς; Και σας άρεσαν;
Υ.Γ. : Να ξαναδείτε τον Νονό - όλη την τριλογία - για να φρεσκάρετε την μνήμη σας... και ν' ανοίξετε το μπλοκάκι σας με τα τηλέφωνα - Ελλήνων τα τηλέφωνα!!!

;-))

bebelac είπε...

Ναυαγέ,
πολύ-πολύ-πολύ!!!

Κύριε Αστερόιντ,
αφήστε μας να ονειρευτούμε....
Αφού δεν βλέπουμε προκοπή με τους Έλληνες,τι να κάνουμε...θα στραφούμε στους Σικελούς. (εκτός αν έχετε κάτι καλό εδώδιμο να μας προτείνετε>>>)

ATHENA είπε...

NA TI ME PERIMENE EDO TOSES MERES POU DNE POU ANOIGE H SELIDA SOU
AYTO POY XREIAZOMOUN PIO POLY TAKSIDI KAI VROXI

MERCI!

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

όμορφη εικόνα

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Μυρίζω τη βροχή έρχεται...

bebelac είπε...

Athena,
χαίρομαι να ικανοποιώ επιθυμίες και ανάγκες αγαπημένων.χχ

Παντραζάκο,
και εικόνα, και ήχοι,και μυρωδιές...

vita mi barouak,
η βροχή έρχεται, το ταξίδι αργεί!

Vromios είπε...

Tο δισάκι μου στον ώμο
για τον δρόμο, για τον δρόμο...

Τραγουδιστά

Τιπούκειτος είπε...

"Μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα" λοιπόν, όπως λεει η παροιμία;
Μόνη σου ούτε στον Παράδεισο δεν θα είσαι ευτυχισμένη! Είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είσαι πολύ ρομαντική, όπως εξ άλλου δείχνει και το ποστ, αλλά ρομάντσο κατά μόνας δεν γίνεται. Μάλλον φέρνει μελαγχολία.....

bebelac είπε...

Vromios,
αντί για δισάκι, μια samsonide καλύτερα...

Rick dear,
το ρομάντζο θα είναι με κάποιον Σικελό...

insomnia#3 είπε...

...Kι αν τα παλιά μας Posts, χάνονται στην blogόσφαιρα...
Κι αν τα παλιά μας Posts,
δεν πάνε ακριβώς στον παράδεισο...
ετούτο εδώ μια θέση όπωσδήποτε την έχει εξασφαλίσει !!!

Γιάννης